Aktualności

W związku z zakończeniem projektu działania Banku Drugiej Ręki zostały ograniczone. Organizacje nadal mogą zgłaszać zapotrzebowanie na sprzęt dostępny w magazynach BDR jednak muszą ponieść koszty dostarczenia danego zamówienia. Do realizacji zamówień potrzebne są odpis KRS oraz potwierdzony statut.

Zapraszamy również firmy oraz instytucje wymieniające sprawny sprzęt biurowy do przekazywania go do Banku Drugiej Ręki.



W związku z zakończeniem Projektu Bank Drugiej Ręki w Zielonej Górze (trwającym od 01 czerwca do 31 grudnia 2009 r.) dziękujemy przedstawicielom organizacji pozarządowych za współpracę i udział w Projekcie.

Tą drogą prosimy też o przyjęcie od naszego Zespołu najserdeczniejszych życzeń chęci dalszego (samo)rozwoju, zadowolenia z realizacji zamierzonych planów i wielu sukcesów w życiu osobistym i zawodowym w Nowym 2010 Roku.



Zapraszamy serdecznie wszystkie zainteresowane osoby na konferencję podsumowującą działania i dokonania Projektu "Bank Drugiej Ręki w Zielonej Górze", która odbędzie się 22 grudnia 2009 r. Początek: godzina 14:30.

Miejsce konferencji:
Hotel Qubus w Zielonej Górze, ul. Ceglana 14 A (mapa)

Pliki do pobrania



W grudniu zakończyło się 80-godzinne szkolenie z zakresu mediacji rodzinnych.



Informujemy, że Towarzystwo Integracji Społecznej w ramach realizacji projektu "Bank Drugiej Ręki w Zielonej Górze" ma do przekazania organizacjom pozarządowym bramki VoIP.

Zainteresowane organizacje proszone są o pobranie ze strony formularza zapotrzebowania, wypełnienie go i przesłanie wraz z wymaganymi dokumentami:

  • na adres:
    Towarzystwo Integracji Społecznej
    ul. Ptasia 16 A
    65-530 Zielona Góra
  • osobiście
  • mailowo: bdr@pomoc.org.pl

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 68 41 41 470



Informujemy, że Towarzystwo Integracji Społecznej w ramach realizacji projektu "Bank Drugiej Ręki w Zielonej Górze" ma do przekazania organizacjom pozarządowym program księgowy "OGNIK".

Zainteresowane organizacje proszone są o pobranie ze strony formularza zapotrzebowania, wypełnienie go i przesłanie wraz z wymaganymi dokumentami:

  • na adres:
    Towarzystwo Integracji Społecznej
    ul. Ptasia 16 A
    65-530 Zielona Góra
  • osobiście
  • mailowo: bdr@pomoc.org.pl

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 68 41 41 470



Termin rozpoczęcia szkolenia z zakresu zarządzania i księgowości w organizacji został przesunięty z września na październik. Za wszelkie utrudnienia z tego tytułu przepraszamy oraz zapraszamy zainteresowane osoby do wypełnienia i wysłania formularza zgłoszeniowego.



W galerii pojawiły się nowe albumy obrazujące przebieg zajęć w trakcie trwania pierwszej i drugiej edycji kursu komputerowego.



Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do galerii, w której można już zobaczyć komplet zdjęć z konferencji "Budowanie pozytywnego wizerunku poprzez działania proekologiczne".



Uprzejmie informujemy, iż w ramach Projektu Bank Drugiej Ręki w Zielonej Górze, realizowanego przez Towarzystwo Integracji Społecznej i współfinansowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich od 15 lipca 2009 r., trwa nabór na bezpłatny kurs komputerowy.

Zajęcia odbywają się w Zielonej Górze (ul. Ptasia 16 A) w dwóch grupach:

  1. Zajęcia będą odbywać się w poniedziałki, środy i piątki w godzinach od 15.30 do 19.30 (3 dni x 4 godziny x 4 tygodnie = 48 godzin).
    Planowany termin rozpoczęcia kursu – 31 sierpnia 2009 r.
  2. Zajęcia będą odbywać się w soboty i niedziele w godzinach od 10.00 do 16.00 (2 dni x 6 godzin x 4 tygodnie = 48 godzin).
    Planowany termin rozpoczęcia kursu – 22 sierpnia 2009 r.
  3. Trzecia edycja kursu będzie odbywać się w w soboty i niedziele w godzinach od 10.00 do 16.00 (2 dni x 6 godzin x 4 tygodnie = 48 godzin).
    Kurs rozpocznie się 17 października a zakończy 15 listopada 2009 r.

Przewidziane są cztery edycje kursu obejmującego 48 godzin zajęć dydaktycznych.

Uczestnikami kursu mogą być wyłącznie przedstawiciele organizacji pozarządowych (np. stowarzyszenia, fundacje).

Osoby zainteresowane udziałem w kursie prosimy o pobranie formularza zgłoszeniowego - kurs komputerowy, wypełnienie go i odesłanie na adres bdr@pomoc.org.pl

Ponadto informujemy, że przewidujemy możliwość zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie dla osób spoza Zielonej Góry.



Składamy serdeczne podziękowania dla Pani Renatcie Dialkow z Nowogrodu Bobrzańskiego za przekazanie meblościanki na rzecz Banku Drugiej Ręki w Zielonej Górze



29 lipca 2009 r. o godzinie 10.00 w Hotelu Qubus w Zielonej Górze (ul. Ceglana 14 A, sala nr 1), rozpocznie się konferencja "Budowanie pozytywnego wizerunku poprzez działania proekologiczne". Jest ona realizowana w ramach kampanii społecznej "Daj rzeczom drugie życie".

Spotkanie organizuje Stowarzyszenie Bank Drugiej Ręki w Warszawie we współpracy z Towarzystwem Integracji Społecznej w Zielonej Górze oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego.

Celem konferencji jest ukazanie możliwości oraz perspektyw połączenia działań promocyjnych z ochroną środowiska i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jak dowodzi praktyka działania proekologiczne są jednym z najprostszych sposobów na kreowanie pozytywnego wizerunku. Pozwalają bowiem osiągnąć wytyczony rezultat przy minimalnym nakładzie wydatków i zachowaniu maksymalnej efektywności.

Czynnikiem wspierającym tego typu przedsięwzięcia jest współpraca trzech sektorów: biznesowego, samorządowego oraz pozarządowego. Dlatego też jednym z zadań konferencji jest umożliwienie partnerstwa w tym zakresie oraz stworzenie miejsca do wymiany dobrych praktyk.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Szczegółowe informacje oraz rejestracja zgłoszeń: bdr@pomoc.org.pl lub pod numerem tel./fax. 068 327 18 63; 608 47 60 14.



Wszystkich zainteresowanych Darczyńców, którzy chcieliby przekazać dary rzeczowe, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 068 414 14 70 lub mailowy: bdr@pomoc.org.pl



W czerwcu rusza nowa edycja Projektu Bank Drugiej Ręki – Zielona Góra.